FerMonster gistingsfles opheffen

There are 12 replies in this Thread. The last Post () by stiaanke.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb net deze fles gekocht:

Leuk om de vergisting te volgen en makkelijk schoon te maken.

Maar hoe verplaats je zo'n fles met 20 liter jongbier erin? Er zijn geen handvaten aan en ik wil die natuurlijk in mijn vergistingskast plaatsen na het brouwen. :/

Ik dacht aan de mand van een klassieke mandfles. Heeft iemand een beter idee?

• Ik heb deze fles ook en heb al geprobeerd om deze in een mand van een DJ te zetten. Dit is eigenlijk ook niet zo handig daar de fermonster nogal hoog is. Ik draag het nu weer zonder de mand naar de zolder. Voelt toch veiliger aan. Ik ga toch eens uitkijken om een stel draagriemen te kopen.

Koen heb je trouwens ook de sleutel gekocht om de dop open te draaien? Deze had ik eerst niet en heb toch een aantal keren goed gevloekt omdat ik dat onding niet open kreeg. Nu met de sleutel heb ik er alleen maar meer plezier van.

Thermowell vs Vervangsensor 12" voor InkBird

• Ik heb de sleutel erbij gekocht en ook dat lange stuk om de kraan te (de)monteren.

Dat lange stuk heb ik ook, maar heb het niet nodig bij de Fermonster. De opening van de fles is groot genoeg om mijn arm in de fles te steken en zo aan de binnenkant van de kraan te kunnen. Ik gebruik het wel bij een andere PET-gistfles;