There are 8 replies in this Thread. The last Post () by Steinie.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Vroeger had mijn stamkroeg (bestaat niet meer) Zulte van de tap. Volgens mij bestaat Zulte ook niet meer. het was één van mijn favoriete bieren. Ik heb geen ervaring met het brouwen van Vlaams oud bruin, heeft iemand een recept ?:thumbup:

“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day."

• Bedankt Piet_v , ik zie dat ze hem iets sterker brouwen maar ik ga hem zeker weer proeven !

# Cies we zijn in Venlo ook bezig met spontane gisting. we hebben nog een 60liter vat waar iets in moet, ik gooi het in de groep hier.:drinken:

“I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day."

• Bedankt Piet_v , ik zie dat ze hem iets sterker brouwen maar ik ga hem zeker weer proeven !

# Cies we zijn in Venlo ook bezig met spontane gisting. we hebben nog een 60liter vat waar iets in moet, ik gooi het in de groep hier.:drinken:

Huh? Dan zul je eerst een paar Zultes moeten regelen zodat we eerst kunnen proeven want op een praatje ga ik niet brouwen! [-( ;)