1e poging Iets à la Ename blond

There are 55 replies in this Thread. The last Post () by HermanH.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik ga ook es iets proberen maken van ongeveer 2,5 Vol% zoals die Vedett met lichtblauw etiket.

Maar helaas tegen dat het gebrouwen zal zijn (nu is het geen weer om langer dan 1 minuut in m'n tuinhuis te blijven!) en op dronk zal zijn , zal 't nie meer nodig zijn.

Dus tegen volgende lente. iemand suggeties?

• Ronnie, zijn gisteren hier te Oudenaarde nog iets gaan eten in 't Verloren Hart. Het vergelijk gemaakt tussen een tripel en een blonde Ename. De blonde Ename was veel minder kruidig en veel lekkerder dan de tripel, allé, in mijn ogen hé.. :-)

ename_vs_tripel.jpg

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Yep! inderdaad, de gewone Ename Blond vindt ik ook heel wat lekkerder dan den tripel!

Ook de achtergrond lijkt OK !

Den achtergrond? Die was een uur later al zat, of was ik het zo te zien aan het bewogen beeld...? :-)

k10_zat.jpg

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Ik hou ook wel van een goeie Irish Coffee. :thumbup:

Yep, altijd lekker om een maaltijd mee af te sluiten hé, en na een paar van die dingen wordt mijn "voetquote" (hieronder) zeker werkelijkheid, al is het geen bier... :-)