Zesrij-ige pilsmout

There are 9 replies in this Thread. The last Post () by Ronnie.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Tot op heden heb ik alleen bij Castle Maltings de 6 rij-ige pilsmout gevonden.
    Echter alleen verkrijgbaar aldaar in zakken van 25kg.

Weet iemand eventueel leveranciers in NL die deze bij kleinere hoeveelheden zoals bijv. 5 kg verkopen?

In Vlamertinge (buurt Poperinge, BE) is een Horta verdeler die de Castle producten verkoopt, maar naar 6 rij-ige nog nooit vraag gehad, hij zal die niet inkopen omdat in dat hoekje te weinig vraag is.

Weet iemand eventueel andere leveranciers?

Ook bij Thomas Fawcet heb ik dat soort mout niet gevonden.

• Dus ik kan beginnen met m'n voorontwerp.

In de gilde zijn er ook geïnteresseerden, dan zouden ze volgend jaar bij samenaankoop die mogelijks in overweging nemen.

• Voila, daar dienen die gildes toch voor, groepsaankopen, ... als ge ne zak van 25 kilo inkoopt hebt ge waarschijnlijk snel te weinig ...

En dan moet ge misschien niet gaan shoppen en Nederland en uw geld daar achterlaten.

We lopen veel te veel met ons geld de grenzen over ... op den duur is iedereen hier België platzak ... :(

• Dag Ronnie, De M41 van MJack is ook zeker een kandidaat daar deze bij zulke moutstorten zeer goed doorgist en bij mij toch zeer droge bieren geeft. Een ander alternatief waar ik aan dacht is de originele Omer gist deze is ook een stevige jongen.

Mocht je de Omer nodig hebben geef je maar een seintje wij/ik heb deze in de gistbank zitten.