Ik probeer ook langs te komen ...
VHM2017 er is nieuwe informatie!
Registreer je of meld je aan
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
-
-
Tis een beetje Ver...
-
Ik dacht, weer iemand van de parking die nog in boogscheuten rekent, maar allez, in uw geval kan ik het begrijpen.
-
ik stuiter wel van hier naar daar!
-
Ik kan niet. Soms moet ik ook nog gaan werken.
-
Mannen, slecht nieuws. Ik ben vanochtend ziek wakker geworden. Koorts en een kop vol snot. Ik zal er niet bij kunnen zijn vandaag.
-
Zo, het VHM2017 zit er op. Het was dan wel geen volkstoeloop, maar het was toch zeer plezant om samen wat ervaringen uit te wisselen over onze favoriete hobby .. met het nodige bier en een hapje erbij. Ook werd iedereen onderworpen aan de super-taster test
Er was een delegatie van quasi elke provincie en ook iemand uit Nederland! Merci om te komen Piet_v, DylanForPresident, WouterForPresident, aatjebanaantje, Jaap en het volk van de Antwerpse Brouwgilde zelf
-
Het was inderdaad een geslaagde dag. Ik ben alvast overtuigd om volgend jaar terug naar de VHM te komen.
Bedankt aan de Antwerpse brouwgilde voor de organisatie en aan alle aanwezige hobbybrouwers voor de leuke interessante gesprekken.
-
Het was zeker de moeite. Ik zal proberen om tegen de volgende editie wat bier over te houden om mee te nemen
-
Ook het experiment "blind snelkeuren" mag als zeer geslaagd beschouwd worden nietwaar Wouter?
-
Ja hoor. Volgende keer laat ik wat bier over om effectief te keuren... Maar je hebt dat goed gedaan.