Over reclame op het forum

There are 16 replies in this Thread. The last Post () by w@lter.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• De reclame die me het meeste stoort is : 15

The result is only visible to the participants.

Ik krijg regelmatig reacties binnen over de reclame op het forum. Ik kan de reacties ook begrijpen en wil daar deels ook iets aan doen. Toch eerst een paar dingen duidelijk maken die niet ter discussie staan :

• Er wordt niet overgeschakeld op een systeem met donaties. Ieder lid is en blijft gelijk en dat kan met zo'n systeem niet.
    • Het forum wordt niet reclameloos, de reclame betaalt de kosten van dit forum. Als ik die morgen volledig uit eigen zak ga moeten betalen weet ik niet of het forum zal blijven bestaan.
    • De reclame van Brouwland wordt niet veranderd, deze ligt contractueel vast.

Waar we wel over kunnen praten is de andere reclames op het forum. Mijn vraag is vooral de welke jullie het meeste storen. Ik start daarom even een poll om hier een beter zicht op te hebben. Vul deze aub in en als het kan met wat meer informatie in een reactie.

• Direct onder de eerste post komt de reclame wat agressief over.;)

Deze bovenaan(BL) stoort mij niet want ik gebruik deze heel vaak.(is voor mij een soort van snelkoppeling^^):blush:

Heb nog niet opgemerkt dat er links eentje staat.

Waarom trainen voor een sixpack als je gratis een tonnetje kan hebben!:bier:

The post was edited 1 time, last by Steinie ().

• Ik moet toegeven dat ik alles blokkeer (op iedere site) via verschillende plugins (Adblock, Ghostery en popup blocker pro zijn o.a. geïnstalleerd). Als de ads niet te fel opvallen wil ik wel een uitzondering maken voor deze site. Inkomsten voor beheer zijn natuurlijk nodig. Ik probeer het even uit en laat nog iets weten hoe ik de site ervaar met ads ;)

• Hier ook, ik zie mijn Chinese bestelling midden in een post, niet de bestelling zelf, maar het artikel. Dat er reclame komt voor iets wat ik al gekocht heb, daar maak ik me niet druk over, maar midden in een post vind ik wel storend.