Nieuw vergistingsnufje: Plaato

There are 132 replies in this Thread. The last Post () by aatjebanaantje.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Of da moet misschien nog achterna komen ... =O

B-post stuurt toch eerst de rekening? "onder het motto eerst betalen en dan leveren"
    Zo heb ik dat toch ervaren, je krijgt eerst een bief/mail met verzoek de kosten te betalen en dan volgt pas de levering (eventueel bestond de mogelijkheid dit ook aan de postbode te betalen bij levering)
    DHL daartegen die sturen de rekening achterna.

Maar het kan evengoed zijn dat de producent de invoertaksen en BTW voor zijn rekening neemt,
    Trouwens je hebt die toch eigenlijk aangekocht in Noorwegen niet? En Noorwegen is een deel van de Europese Economische Ruimte dus geen invoertaksen of BTW extra te betalen!!
    Het is niet omdat het door de producent rechtstreeks van uit China wordt opgestuurd dat je zelf dan de kosten moet betalen.

• Nee ik heb het gekocht via KickStarter.

Dat is een website die crowdfunding doet.

Het werkt als volgt

Als je iets bevalt dan kan je het "virtueel aankopen".

Als dan de crowdfunding lukt (alles heeft daar een deadline en een te behalen bedrag) dan gaat de som van uw rekening.

Mislukt de crowdfunding dan gaat het hele zaakje niet door en gaat er uiteraard ook niets van uw rekening (VISA).

Meestal hebben diegene ook wel hun eigen website waar je achteraf wel terechtkunt voor een bestelling en info.

Zelfs bij crowdfundings die mislukken.

Ik ben ook ingeschreven bij "Crowdox" is iets gelijkaardigs. Vermoed dat ze zelfs een soort van samenwerking hebben.

Want bij Crowdox worden de bedragen van beide websites vermeld.

Der staan best grappige dingen tussen en sommigen halen ontzettende bedragen binnen, dat uw oren ervan tuten, in soms een heel korte tijdspanne.

HIER de linken (ik hoop dat ze werken)

https://www.kickstarter.com

https://crowdox.com dan KLIK op PROJECTS

• Ik moet hier nu voor 20 dagen een antibioticum innemen en heb eens de bijsluiter gelezen en je kan nooit raden wat ik NIET mag drinken , MELK ^^ , en ik die dacht dat je voor dit medicijn geen alcohol mocht drinken

@ springerke ... ge zijt toch zeker dat ge de goeie bijsluiter hebt gelezen hé ... medicatie en alcohol ... zijn toch 2 dingen die niet erg samengaan.

Lading ... allez bestelling KEREL wordt ofwel morgen ofwel zaterdag geleverd.

In de gazettenwinkel van W*stm**rb**k ... ik zal de Marc morgenvroeg maar gaan verwittigen zekers anders is er ene van jullie ermee weg :-S:rofl::drinken:

• @ springerke ... ge zijt toch zeker dat ge de goeie bijsluiter hebt gelezen hé ... medicatie en alcohol ... zijn toch 2 dingen die niet erg samengaan.

W*stm**rb**k ...

Wat op de bijsluiter staat telt,
    Ik heb ook al het zelfde voorgehad, ik moest vertrekken naar de Duitse bierfeesten en wilde de antibiotica kuur dus uitstellen, Voor niets nodig zij de Doc. Er zijn nog maar enkele breedspectrum antibiotica's waar bij je niet mag drinken.

Mejerebeek!!!!!!

• Ik zen elle allemaal veu (Kempens = ik ben jullie allemaal voor)

KEREL pakket daarnet afgehaald :)

OK off topic maar ...

Bijsluiters en handleidingen ... ik heb er een grote liefde/haat verhouding mee ...

Ben na 10 jaar erachter gekomen dat de pillekes voor de maag niet savonds moest in nemen maar smorgens, een kwartiertje voor het ontbijt...

Eindelijk helpen ze ... :rofl: (en dit is geen grap ... !!!!!!:blush::-$:-/ ) (eigenlijk moet ik zeggen, dank zij mijn "nieuwe" huisdokter(es) ... na bijna 55 jaar heb ik er een gevonden waar niet "de volgende" telt maar degene die voor haar zit ... als ge er op een kalm moment komt heb ge zelfs kans op een tas koffie met een stukske taart ... onbetaalbaar, waar vindt ge dat nog ...) :danku::danku::danku::danku: :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:>:D<>:D<>:D<>:D<