Brouwvisie - brouwsoftware

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb op aanraden van wat vrienden brouwvisie gedownload, nu vroeg ik mij af of er plaatsen zijn waar goeie recepten staan die ik kan importeren? Of als er nog mensen zijn met goede info/tutorials over brouwvisie, altijd welkom!

• Official Post

Ik heb daar indertijd nog mee gewerkt en het is wel een goed programma. Als ik me niet vergist kan je ermee BeerXML bestanden importeren, hetgeen wil zeggen dat je alle recepten uit Beersmith, Brouwhulp en BrewersFriend moet kunnen gebruiken.

Vooral BrewersFriend bevat veel recepten, dus het kan interessant zijn om daar recepten van te importeren.

Life begins at 1.050

Steun het forum en doe je online aankopen (oa. Brouwland) via onze Trooper pagina of klik op het logo

• Dag beste bierbrouwers,

ben er een tijdje vantussen geweest (prostaatkanker...), maar nu terug in goede doen.

Ik heb de licentie voor Brouwvisie betaald (Eenmalig 25 Euro).

Met één van de tekstafdrukken van hun programma zoek ik het stuurprogramma voor mijn brouwinstallatie van input willen voorzien, bijvoorbeeld voor het maishen.... (ik programmeer in Freebasic en ga de brouwketel sturen via een RaspberryPi).

Het antwoord van Walter vind ik super leuk omdat je dan veel beproefde/geteste bierrecepten kan "importeren".

Ik treed ook de vraag van Brouwer "geoffreyvs" bij voor brouwers die extra tips voor dit programma kunnen geven.

Nadien bijgevoegd:

Sorry ik had niet opgemerkt dat dit een onderwerp van 2017 was....

Maar het programma blijkt nog altijd actueel en actief te zijn.

Alchemist tot in de kist, zolang het maar gist. Blond, goudgeel of bruin, maar liefst met wat schuim.

Ook je aankopen bij deze winkels kan je doen via Trooper. Je steunt het forum en zorgt mee voor een reclamevrij forum :thumbup:Klik op de naam om naar de Trooper pagina te gaan.

Brouwland   AliExpress  Bol.com   Coolblue