brouw magazine

There are 8 replies in this Thread. The last Post () by janmetdepet.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik ben een aantal jaren geleden geabonneerd geweest op "Brew Your Own". Ik vond dat zeker de moeite waard. Veel leuke artikels en best heel leerzaam. Alleen heel VS gericht, hetgeen logisch is. Na een jaartje had ik het gevoel dat dezelfde onderwerpen terug kwamen dus heb ik mijn abonnement beëindigd. Maar ik denk eraan om me terug een tijdje te abonneren.

• Ik ben onlangs lid geworden van American Homebrewers Association en daar zit een abonnement 'zymurgy' ook in.

Het is ook zoals walter zegt heel VS gericht, met veel reclame van amerikaanse verkopers.

Er staan wel veel nuttige dingen in en ook iedere keer enkele recepten.

Ik ben vooral lid geworden van AHA omdat ik de prijswinnende recepten (american ales) wou hebben en de zymurgy lees ik op het werk digitaal.

Het was eens met korting en ik heb dan 80 dollar betaald voor 3 jaar digitale versie, normaal is het 97 dollar dacht ik.

• Daar ik niet onder de noemer ' pester' wil vallen omdat ik een vraag stel die misschien al duizend keer is gesteld. Ook wil ik niet dat de ervaren rotten hier hunne denkbeeldige , in de meeste gevallen, langste vinger de lucht in zwieren! ( de niet zo ervaren rotten trouwens ook niet :))Daarom stel ik even de vraag in dit draadje. Wat is, anno 2019, een goed magazine dat over hobbybrouwen gaat?